مدیرکل اتباع قم:

قدس آیین مشترک تمام آزادیخواهان جهان است 

مدیرکل اتباع قم گفت حضور جامعه مهاجرین قم در راهپیمایی روز قدس مثال زدنی و قابل تقدیر است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم علی اکبر زارعی با حضور در مسجد قرآن و عترت در نشست صمیمی روحانیون و دانشجویان مهاجر افغانستانی شرکت کرد .

مدیرکل امور اتباع استان قم با اشاره به فلسطین بعنوان مسئله اول جهان اسلام خاطرنشان کرد جامعه مهاجرین مقیم قم همچون سنوات گذشته حضور درخشانی در آرمان خواهی و آزادی خواهی مسئله قدس و فلسطین داشته اند .

زارعی با اشاره به اقدامات مهم و اساسی دولت سیزدهم و سازمان ملی مهاجرت در ساماندهی حضور اتباع و مهاجرین خارجی در کشور گفت : نگاه جمهوری اسلامی ایران به حضور مهاجرین نگاه دین محور و بر پایه برادری استوار است .

وی با اشاره به استان قم بعنوان مهاجر پذیرتر بودن نسبت به سایر استانهای کشور گفت : وجود بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) ، مسجد مقدس جمکران و حوزه های علمیه در استان قم محور وحدت ،برادری و برابری بین مسلمانان جهان محسوب می شود .

زارعی با اشاره به حضور بیش از ۲۳۰ هزار تبعه و مهاجر خارجی از ۱۲۰ کشور جهان در قم گفت :تمامی افراد مقیم در استان قم چه ایرانی چه غیر ایرانی باید نقش و وظیفه اصلی خود را در توسعه همه جانبه استان رو به نحو احسن انجام دهند .

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم با اشاره به اعطای کارت هوشمند به تعدادی از مهاجرین گفت :با پیگیری های سازمان ملی مهاجرت روند صدور و توزیع کارت هوشمند به اتباع و مهاجرین خارجی تسریع خواهد یافت .

زارعی با اشاره به دشمنی استکبار جهانی با ایران اسلامی در طول ۴۵ ساله شکل گیری نهضت اسلامی گفت : دشمنان اسلام و ایران عزیز از هیچ اقدام تحریمی ، نظامی و .... بر علیه ملت عزیز و انقلابی ایران مضایقه نکردند.

وی با اشاره حضور درخشان و حماسی مهاجرین افغانستانی در راهپیمایی روز قدس گفت حضور مثال زدنی جامعه مهاجرین قم در راهپیمایی روز قدس مثال زدنی و قابل تقدیر است .

زارعی با اشاره به اینکه موضوع فلسطین و قدس شریف ، آیین مشترک تمام آزادیخواهان جهان است گفت امسال با شکل گیری طوفان الاقصی و طوفان الاحرار تمامی آزادیخواهان جهان بر علیه رژیم کودک کش صهیونیستی اعلام انزجار کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.